10 november / måndag

jag har typ data förbud det är därför jag inte skrivit på länge (: hoppas ni saknat mig hihi . i freadags var jag ju på bio den var skit äcklig  ! jag och caroline hade roligt på vägen dit vi typ skämmde ut oss som fan .. ramlade i två trappor & glömde gå av vid tcentralen :) hah sen i lördags drog jag caroline och frida till johanens som hade ff .. från början var det typ 10 pers där och vi gjorde inte så mycket , men sen stormade det in massaaaaa och det blev typ bråk så johanens slängde ut alla. :s .. sen blev det bråk i centrum också .. inte lyckad så jag och frida började dricka lite för att vi skulle ha roligt XD sen i söndags var jag först med caroline sen ute med frida .. det var as dåligt och spööregnade så vi gick hem till frida. :) gjorde typ ingenting.. jag har ingen mobil inget busskort ingen data inga pengar ! INGENTING ..
inget roligt med det här inlägget? så varför läser du ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback