typ 2 veckor i ett inlägg !

5 till 7 juni då var jag på landet med maja det är en kompis som bor där, hennes brorsa skulle ta studenten så jag åkte dit medans mina föreldrar var i tyskland !,. det var rätt tråkigt där hennes kompisar e konstiga eller dom är annorlunda men vi rökte vattenpipa det var NAJS, sen på lördagen drog jag hem (: hihihi hejdåå majaaa !!!
7 till 10 juni jag hade precis kommit hem från landet, nu har jag FF tills på tisdag det kommer bli rooligt !när jag kom hem färgade jag mitt hår lite blondare det blev fint, sen drog jag ut och träffade kompisar, vi drog till gustavsudde ett badställe i vallentuna. inatt skulle kevin para tony makke sova hos mig, men kevin fick inte men gjorde det ändåå ! åhh typiskt mitt i natten elelr vid 1 komer kevins föreldrar inrusande å börjar skrika i mitt hus, sen ringer dom min mamma och alla blir tvugna att lämna mitt hus för natten, men ja vägrar att följa med kevins mamma fast hon drar i mej, ja börjar gråta, den kvällen slutade med att jag och makke sov hemma hoss ralles pappa medans ralle var ute på rymmen, tur för ja bråkar ju med han ;) sen dagen efter drog jag hem till sara på morgonen och vi drog och badade vid skavlöten tror jag :D .. sen var det söndag kväll och skola imorgon jag tror ja sov hos victoria dåå :D jag gick till skolan på måndagen lite och tisdagen för då badade vi med klassen, ja åkte moppe dit med elias :D wihiiiieee:D
sen på tisdagen kom mamma hem, kansk einte superglad :Dmen dom hade köppt massa sprit ! muums
11 till 13 juni dagarna rullade på .. nuu var det fredag och skolavslutingn !!! jippiieeee jag sov hoss victoria inatt så vi fixade oss tillsammans vi hade vita shorts och hon en röd tröjja o jag en blå :D vi var såå fiiiina :D haha rektorn snackade massa bajs, och sen fick några pris för dom jagade ralle en gång utanför vår skola när han hade vält alla blomkrukor ;)... sen fick vi våra betyg, jag fick g i alla ämnen utom tre, det är rätt bra :D.. sen efter skolan drog jag o victoria till vallentuna. ja träffade sara o vi drog till täby c med några :D hah vi skulle fica ett flak cider men det blev inte så, vi orkade inte åka till stan så det fick bli en flaska sprit(vodka) ;) haha sen lite senare när ja var full gjorde jag en dum sak, ja pussade rob som har tjej,. och bergs gillar honom, hans tjej var i thailand, men alla lackade rööv på mej tänkte slåå mej o massa grejer !.. det blevvv tottal kaoooos, det går int eatt förklara med det sluta med at ja grööt som fan sen sov jag hemma hos wretman somhade fixat drickan med millan och ludmilla, TACK ALLA SOM HJÄLPTE MEJ DENNA KVÄLL, <33
 kommer sakna er under sommaren <3
14 till 16 juni på lördagen klockan tre drog jag hem till sara, nu skulle vi vara busiga vi åkte till ÖREBO för att träffa hennes kille fast jag inte fick, vi var där i tre dagar och mina föreldrar avr säkert jätte oroliga.. förlåååt.. haha simme some hennes kille e typ alkolist, hans mamma med.. dom hade typ ingen mat så vi åt massa chips, ja längtade hem lite men ja hade ju sara :Dsen när vi skulle hem på måndagen skulle vi planka på tåget men precis när vi skulle hoppa på såg konduktören oss, såå vi vågade inte.. åhhneej !!! vad ska vi göra nuu vi hade inga pengar eller ngt, det var lääskigt vii höll på att dött, sen gick vii och frågade en kille om han kunde taxi numret eller om han visste om det gick bussar till stockholm, han började leta ett tag på internet, han saa ni måste ju komma hem och tog upp 700 kr :) vii blev förvånade och as glada !! !:D sen på tåget behövde vi itne betala,, nuu var vi rika :D <333 hejdåå alla roliga i laxxåå vi sakanr er, jusste vi rökte vattenpipa och fetsa när vi var där det va naaajs som fan ...
17 juni klockan 12 var vi vid tcentralen, jag o sara vi sååg ut som största luffarna med alla våra chips å alllt, föresten träffade vi två konstiga tjejer på tåget, en garva som en hest haha, sen drog vii hem till karim mitt i natten och sov där, (jag strulade med han) .. på morgonen drog vi och käkade pizza, sen hämtade vi saras moppe och sen drog vi och fixade en 70is, vi började dricka vid 8 och jag drack halva flaskan på 5 minuter vilekt inte var ngt bra ! jag mådde skit illa och efter en halv timme spydde jag upp allt... kvällen va förstöörd.. ja la mej på en gräsmatta vid tåget sen kom floshoe och bergs och drog upp mej och började snacka med mej om det med rob igen,. jaa tycker det är såå jobbigt så ja börja grååta å såå ja var ju as full också..sen vid typ 10 eeller 11 kom polisen, dom var ute efetr sara !!!! shiiiet hon började springa men kom inte låångt, eftersom hjag var skit ledsen och grina åå skrek å va full och svart i hela ansiktet så trodde polisen att jag hade gått på droger, men det hade jag inte !!! dom kom för att snacka för tidigare denna kväll hade jag dragit några fjortisar (95or) i håret och sara hade skrikit fula saker åt doom, dom tog det som ett hot, bara för vi var fulla beteedde vi oss cp, såå våra föredlrar fick komma å hämta oss allt blev kaaaaoooos, den natten vaknade jag klockan 6 och var törstig, lite bakis, ;) hahaha alltid lika kul att dricka <3
  <--- robster och felix       
18 till 20 juni på morgonen åkte jag till täby centrum med mamma och handlade kläder, (: en efter det åkte vi till arninge djurklinik för att min katt skulle få en spruta :D , sen vid typ fem gick jag ut (: .. träffade sara och alla andra (: men ja fick bara vara ute till 10 sen kom mamma å hämta mej :D torsdagen kommr jag itne ihåg vad ja gjorde, jag och sara vara iaf hemma hoss palle ett tag, sen åkte vi runt i vallentuna (: , på fredagen var jag först på midsommar firande i svinninge med min släkt, helt okej :D sen vid 9 träffade jag para makke kevin och några andra :D sen drog jag på poolparty med sara ggr 2 millan och emma :D med massa killar som va typ 20 (: hihi ja badade bara lite... sen vid 1 drog jag och millan till ormsta, vi tog med oss fem öl (:..som min mamam tog senare men endåå.. vi drog till ormsta och träffade rob.. vi snackar itne så mkt efter det som händer.. men det blir nog bra snart hans tjej har just kommit hem (: sen vid 2 skulle vi hem..men tågenhade slutat gå så vii fick gå till vallentuna på spåret för att sen ta nattbussen,. den kom efter en kvart så vi hade tur (: vi hade inget å åka på så först fick vi inte men sen kom vi på (:.. vi kastade sten på karim och in i hans fönster .. han vaknad eoch vi fick komma in efter ett tag.. på morgonen fick vi våfflor av hans mamma och sen kom pappa och hämta mej (: jag saknar victoria som e i usa och kommer hem 16 juli tror ja.... <333333

21 till 23 juni har jag sovit över med caroline,. ja har inte varit ute med alla vanliga kompisar sen i fredags,, för i lördags åkte sara och då är det inte lika kul, ja längtar tills hon kommer hem !!!,, men jag har haft jätteroligt med caroline, vii har varit busiga för typ klockan 1 i lördags cyklade vi till gribbylund och träffade kevin och para dom hade baxat en moppe som gick skiit sakta, men det va kul endåå :Dsen drog vi fyra hem till mimmi, men hon va inte där (: vii såg på bert.. haha as kul sen cyklade jag och caroline hem igen till tältet.. lästa lite tidningar och lyssnade på musik  sen soov jag som en stock, och vaknade på morgonen av att jag håll på att döö av värme (: sen nästa dag soov vi i tält med, men vi drog inte ut på natten för det söö regna, sen typ klockan 2 på natten, bussringde ngn till mej, som var helt cp, det va kuuul ..... godnatt
måndag till tisdagen sov caroline här, fast det var inte meningen men klockan 12 på kvällen kunde ja inte sova såå ja ringde henne, vii cyklade ut som vanligt, vi har ignet liiv heheh.. vi gjorde lite roligar saker ute. det är hemliigt^^.. sen träffade vi sandra och alexandra vid ica.. sen när vi skulle gå hem vid tre var det lååst,, åhnej maamma hade vaknat och låst ut oss, men vi pliingade på (: sen när vi väl låg i sängen kunde man ju inet sova, så skulle caroline läsa och tända och röjja i hela rummmet !!! jobbigt men efter ett tag somnade jag tackk o loov.. men ahh kl 11 ringer carolines väckarklocka ! ja ska dödda henne (: hehe vi bakade scones eftersom det inte fanns ngt annat.. sen vid tre gick hon hem dåå gick jag ochh la mej å sov i gen.. vaknade klockan 6 för då hade vi gäster för min mamma fyller år idag (: jippie GRATTIS :D haha så nuu ska jag gå och äta lite efterätt (: muummmss.. HEJDÅÅÅÅ <3 sara ja sakanr dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback