26/6

heeejhhhopp klockan är snart halv sex och jag har inte sooovit en blund ! hehe, igår kvällen eller imorse vid 12 drog jag och carro ut som vanligt vi skulle träffa para, men han svara inte på mobile.. han soov typ.. så vi cyklade hem till han och kastade sten på hans fönster knacka å allting men han vakna inte.. efter en halv timme kom hans mamma utt och dampade typ haha, fastt DÅÅ vakna han. sen efter en timme kom han ut.. utan skor hihih ;) sen cyklade vi till erikslund och badade i poolen, guud såå busiga vi e, para bada inte den badkrukan.. sen kom vi hem till mej.. satt lite vid datan käka å såå sen försökte alla sova men det gick inte som vanligt, och nu uhar ja nyss dushat och ska snart sminka mej :D haha sen senare idag ska ja till vallentunaa jeeeh, sen sova hoss palle.. bloggar mera dåå
PUSS SÅ LÄNGGGE ALLA GIRLS ANND BOOOYYZZZ<333333


Kommentarer
» Max

Du är bland det äckligaste jag har sett!

VI SPYR! hur gammal tror du att du är? helt seriöst hoppas verkligen itne du börjar tibble!

2009-02-04 // 22:46:44
» max

Du är bland det äckligaste jag har sett!

VI SPYR! hur gammal tror du att du är? helt seriöst hoppas verkligen itne du börjar tibble!

2009-02-04 // 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback