22/7

hejhopp :D
idag har jag varit med caroline sen åkte ja till skavlöten på kvällen och grillade korv med min brorsa o hans tjej det var mys (: imorgon ska vi pka på bada o sola också ja har blivit fett brun (:, ralle kmr hem på torsag från danmark han har varit där med sitt fotbollslag, jag är kompis med han nu det är jätteebra så ja o carro ska kröka me han sen typ pontus alex å kimbry,. ja läängtar. ngt jag inte längtar till e 31 juli då ska ja på ngt fucking kristet läger å konfirmeras :( det ändå positiva e att ja fyllar år snart o att ja ska dit med victoriq. ja ska vara där i 17 HELA DAGAR.. utan sara ralle å carro.. ja kmr döö sen får man inte ha mobil typ och det finns ingen dator ja kmr inte kunna drikca elr ngt ting.. ÅHHH fuck vikket dåligt slut på sommarlovet.. det e fan slut snart.. bäst att njuuta nnu då.. jag har sovit i tält med caroline i två dagar det var riktigt myys.. sen innan det var jag med sara i sigtuna och 'sov' hos robin(ja strula med han, o simme ville ha trekant med mej å sara) vi sov inte vi gick ut vid 6 å snodde massa cigg från andras tomter hihi sen drog vi till väsby å käkade toast på donken wiiie det var fett gott. sen baxade vi en lite ranglig cykel å cykla i trafiken.. vi skulle te vtuna men kom inte så långt för sara försökte lifta på vägen sen tillslut stanna en bil med en neger i det var lite läskigt han rökte i bilen också men det gick bra ;) sen va rvi framme hos para 15 över nio på morgonen då väkte vi han det var kul :D ja var skit trött å drog hem å sov sen nästa natt var ja ju med ralle alex å carro då somna vi typ 5.. :( ojojoj ja har blivit värsta nattmänniskan fast det har ja ju alltid varit :) mitt liv har faktikst varit underbart hitills :D och på torsdag ska ja färga mitt hår ljusbrunt , hoppas det blir fint..
dagens bästa: det är skit varmt typ 25+ nästan 30 , ja ahr solat åbadat med carro i våran kvarterspool dom senaste dagarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback