12/7

det är inte riktigt min dag idag, alla blockar mig på msn och skriver dumma saker, ett exempel ralle ba SUG KUK TAGGA ORRELITOOOOO, sen blocka han sen skulle ja be macke om hjälp, sen efter typ en halv timme ba du kan inte svenska nu blockar ja med dej ! asso vaafan ja försöker ja bara va trevlig.. å sara har typ tagit bort allt hon h6ade om mej på sin pea.. aja livet rullar väll på, ja åkte visst inte till gbg idag för det blev för sen vi ska åka imrogon :D, ist gick ja å syrran ut och käka pizza på en restaurant det va mums, sen hyrde vi tre filmer och jag såg på allihopa, men nu måste ja sova för imrogon bitti innan vi drar ska ja ta mig ett bad :D PUSS Å SMEK, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback