var med caroline

idag var jag med caroline hela dagen , eller jag vaknade typ 3 så det var redan mörkt . men iallafall så skulle vi ha lite kul och baka lussebullar och gräddkola. Det hade ju sina bra och dåliga sidor. Det bra var att vi fick mycket motiotion. fram och tillbaka till ica 4 ggr sen framochtillbaka till caroline sen till mig 6 gånger. visserligen hade vi en typ tre meter lång cykel som funkade ibland. och vår bakning gick inte heller så lyckad . behöver inte ta detaljer men caroline är ju ingen bra kock direkt. sen på kvällen idag jag med frida, ralle, ramme, mackanbrackan och ngra i kyrkbyn det var as kallt så jag åkte hem tidigt. och frida hade baara tröja på sig :o det måste varit väldigt kallt ..
jag längtar till jullovet jag och caroline har bestämt lite saker vi ska görA,... åka skidor. shoppa . fika. stan . bada. bio . ta nytt hål i läppen . hon kanske också ska . sen ska vi åka pulka dvs om det kmr snö :) kkmr sakna frida som ska till thailand :'( skriver mera sen... älskar er ni vet vilka ni är <3

Kommentarer
» caruline

vadå jag är ingen bra kock? jag är asbra ju , säger vi (a) fett kul vi kmr ha på lovet bästis <33

2008-12-15 // 19:08:29
URL: http://typfinast.blogg.se/
» victoria

ä älskling, <3

2008-12-15 // 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback