sms lek

måste underhålla mej annars tråkar jag ihjäl,


Utmaningen! Gör så här..
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vad gör du :) <3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
kan vi träffas ? snälla <3 puss
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Du är så jävla snygg <33
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
M ska jag skicka bilderna? <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vadårå?:o<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
nyaste nyheten: jonny & sandra litzell !
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
smsa med mig jag har idrott men inga kläder så jag har tråkigt <3
8. Vad vill du höra mest av allt?
asssso ska  du sova? <3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
göru sötnos? <3
10. Din romantiska replik?
Ring
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hjärtat slår bara i några år och du anar int ehur fort det går, du kanske inte hinner säga dt du borde säga t folket som du bryr dig om i din omgivning. Så jag vill bara säga att du betyder mycket för mig<3skicka dt här t alla som du älskar
Får du 2-3 st tillbaks betyder du mycket för några
Får du 4-6 st tillbaks älskar några dej
Får du 6 lr fler är du så älskad att alla som kände dig skulle ta livet av sig om du dog. Skicka gärna tbax om jag betyder dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback