I'm back

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men så blir det ibland! Jag har haft fullt upp igår och idag. Igår träffade jag som sagt några från konfan, vi blev inte så många men det var kul ändå. Kom hem ganska sent och imorse var jag tvungen att gå upp tidigt och åka och dansa som vanligt. Sen duschade jag och så och åkte och köpte en till moppehjälm. Jag hann träffa Viktoria H också i täby centrum innan middagen. Vi gick runt och kollade på kläder och fikade och så, det var najs.

Och nu ikväll har jag först varit och sett på film hos Gustav med massa andra och sen åkte jag direkt hem till Victoria, nu sitter vi här och äter godis och myser som alltid. Haha det är typ det enda vi gör ? Fast jag har sjukt dåligt samvete. Hade nämligen råkat trippelboka mig ikväll, typiskt mig. Så nu blev allt cp, förlåt emelie och victoria. Aja nu ska vi gå ner och äta mackor, kommer snart.. !

Bilder från igår..


Haha sötaste bilden på Jesper och Veronica :D


 Och Fanny och Johannes är lika galna som alltid..


Kommentarer
» JOLIN

sv: är sjuk så det blev hemmakväll ;) men nu är det bättre :D

2009-09-20 // 02:28:50
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback