Godnatt !

jag blev precis färdig med min inlämningsuppgift !Äntligen och jag kommer somna vilken sekund som hälst så jag ska hoppa ner i sängen och göra det. imorgon har vi ingen sovmorgon men slutar vid halv 2 och då ska jag dra in till Åkersberga och träffa kompisar och sova över där tills lördag om det är fint väder ska vi ha grillkväll och bada i poolen annars ha filmkväll det blir ju mysigt vilket som. Godnatt cuties vi hörs imorgon ! pussa era pojk/flickvänner från mig. Vad är bättre en Kärlek ?


Det här är min allraste bästavänn och inget kan komma emellan oss ! Hon vetyder allt för mig hon är mitt liv min luft. utan henne skulle jag inte finnas.
(snart kommer det nya och fina bilder när jag hittar den där jävla camerasladden)

Kommentarer
» Johanna

Härligt då allt är klart :)



Sov så gott du =)

2009-09-18 // 00:24:33
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
» elin

äsch, jag tror jag skippar det. orkar inte vara med!

fin bild!

2009-09-18 // 12:23:15
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback