Väckt av en kattjävel

Godmorgon älsklingar ! Shit vad jag är uppe tidigt känner jag nu. Min katt kom in och väckte mig och Vicy och nu kan jag inte somna om. Kattjävel asså, haha nej men seriöst mina katter har fan problem. Men jag är inte alls trött faktiskt, vet inte varför.

Igår var det ju meningen att jag bara skulle ta det lugnt och så för jag var så jävla trött. Well, min chillkväll blev inte av utan istället kom det typ 20 pers från konfan och innan att jag visste ordet av det var det typ fest hos mig ? Haha men vi hade jättekul iaf. Fast nu måste jag städa hela huset igen, fyfan.

Sen när alla hade dragit åkte jag och hämtade Vicy och så sov hon hos mig. Nu har vi alltså vaknat och ska se på film och ta det lugnt bara. Men ni får ha en bra dag, puss på er !

Jag utan smink och idioten som väckte oss, haha bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback