Midnight rush

Men shaa på er !
Känner att jag egentligen borde sova nu så att jag inte försover mig imorgon, men nej jag har inte tid. Idag var det alltså vallajoggen i skolan, och det gick ganska så dåligt. Jag och Emelie hade tänkt satsa och springa 5 km på en bra tid, men det gick lite sisådär. Fattar inte hur alla kan springa en hel mil på typ 50 min ? Helt galet.

Sen efteråt gick jag och Emelie hem till mig och låg och solade på min altan, det var fan varmt ju. Sen tog vi lite underbart vackra bilder också, haha som alltid. Sen var jag tvungen att plugga lite och sen åkte jag på dans. Vi dansade med högklackat idag, det var fett kul ! Inte lika svårt som jag trodde men det var lite vingligt faktiskt.

Några grymt snygga bilder från idag, vi bjuder på dom.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback