Haha helt sjukt

Shaafan !
Jag har precis ätit lunch och duschat. Var som vanligt tvungen att gå upp 9 imorse och åka och dansa, jobbigt men kul ! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att åka till stan men jag får se. Och sen ikväll ska jag vara med några från konfan tror jag. Igår var jag alltså hos Jonna med några. Först var vi bara 6 stycken men sen kom massa fler så det blev ganska så rörigt, men det var en rolig kväll iaf.

Juste, sen hände en lite läskig sak. Jag vet inte hur men när Emelie och Pontus krigade om en liten annanasburk lyckades Pontus skära upp halva tummen och det bara sprutade blod. Haha helt galet, han fick typ linda runt massa papper och plåster och ändå blödde det igenom. Sen fick han för sig att äta kattmat också, haha den killen kan inte vara riktigt frisk !

Pontus med sin skadade tumme , haha


Emelie och Oskar leker coola


Sen blev man tejpad av en lollipop..


Kommentarer
» pontus

va som hälst för pengar vettu ...... smaka som keloggs allbran :(

2009-10-10 // 15:46:40
» Emelie

haha pontus och oskar ? :O

2009-10-20 // 18:00:33
URL: http://thesame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback