Förlåt Förlåt Förlåt

Hej alla läsare!.. Jag har inte bloggat på riktigt länge men nu är jag tillbaka. Tur att caroline finns.
Det blir inget långt inlägg för jag ska snart sova. Det har varit så mycket med skolan har tre prov den här veckanoch många läxor! 'Engelska provet idag gick rätt bra men idrottsprovet var svårare och spanskan på torsdag klarar jag säkert.
Imorgon har jag friends hela dagen och i helgen ska jag vara med Johannes igen för han åker till libanon på Söndag. En hel vecka utan honom... Hur ska jag klara mig ? :'(

Vill ni veta vad jag precis gjorde? Jag smsade med en tjej. sen fick ja ett sms av en kille samtidigt som slutade på samma siffra(hade ingen av deras nummer) Så jag trodde fortfarande att det var hon jag smsade med och började skriva tjejgrejer ni vet som man inte skriver till killar.

Sen skrev "hon": jag har precis snaggat mig.
Jag sa typ: varför då? Vadå har du inget hår alls? wannabe britney spears och allt
"hon" : Jo 5 milimeter men jag passar ju i det jag har haft så förut.

Jag tänkte för mig själv,Aha okej.. Vad har hänt med henne och hon va seriös och allt. Sen fortsatta vi prata i 10 minuter tills jag frågade när hon skulle flytta för hon ska det. Han: Jag har redan fyttat. Och jag såg henne idag eller igår och då frågade jag: vem är du ? Han: David.
Det var as pinsamt! han måste tro jag är skitzofren eller typ dum i huvet på riktigt. Aja :D

Blev rätt långt ändå. Godnatt och sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback