Halloween :D

Hello bloggläsare. Glad Halloween föresten!, Är det någon som klär ut sig idag eller är det här en helt vanlig Lördag jag hänger inte riktigt med men jag kommer ihåg när man var liten och alltid gick bus eller godis och så blev man jätteglad när någon sa bus kommer ihåg vad vi gjorde exakt och det pirrade i hela magen. Ibland längtar man faktiskt tillbaka. Iallfall min mamma och pappa har klätt ut sig och gott på fest och det var pinsamt hur dom såg ut. Själv ska jag bara vara hemma idag och ha en myskväll för jag gick upp tidigt idag och ska upp tidigt imorgon igen. Och jag har ont i huvudet för jag blev nockad av någon igår så jag är helt röd i pannan och det är inte så fint men det får man stå ut med om man går på fjortisfest och föresten var det ganska tråkigt där.
Jag har jättemycket ångest snart är höstlovet slut och tillbaka till skolan. Gå upp på morgonen när det fortfarande är mörkt ute. Det är ingen höjdare direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback