Lugna dagar är också najs

Hello bitches !
Det här har varit en sjukt skön och lugn dag. Vi vaknade ju ganska tidigt så vi hade hela dagen på oss att bara chilla och ta det lugnt, ändå hann vi med ganska mycket. Först såg vi på film och åt glass, haha tjockisar. Sen fick jag värsta impulsen och gjorde en makover på Vicy, det blev så jävla fint ! Bilder kommer i nästa inlägg.

Juste sen städade jag min spegel också, kunde verkligen behövas. Men det var inte najs kan jag säga, vissa pennor var permanenta så det var sjukt jobbigt. Precis när jag var klar kom Johannes och Emil och plingade på, så jag fick typ sminka mig på två sekunder. Vi såg på Kops och myste bara, alla var så jävla trötta så vi orkade inte göra så mycket. Sen drog dom vid typ 5 och jag och Vicy drog till henne och åt middag.

Nu har vi precis bakat sjukt goda kakor som faktiskt blev väldigt lyckade, och sitter framför varsin dator och bloggar, najsbajs. Förutom att jag typ håller på att somna på datorn. Bokstavligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback