Det snöade imorse

Snö i oktober? Vart är världen påväg.. Haha nej men seriöst, det kan ju inte snöa nu ? Iofs försvann den direkt men ändå, det var ju nyss sommar känns det som. Aja whatever, jag har typ pluggat hela kvällen till spanska provet. Och sen kollat på desperate houswives, enda glädjen här i livet. Haha nej men typ. Och nu känns det som att det är rätt tid för att sova. Godnaaatt !

Btw så kom de enskilda skolfotona igår, och det finns inte ord för hur ful jag blev. Förstår inte hur jag lyckas varje år, jag kan verkligen inte bli bra på skolfoton. Det går bara inte. Fuck skolfoton helt enkelt !

Ungefär såhär såg jag ut.. var tvungen att täcka för lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback