15 oktober

hej gullungar. Jag har haft bloggtorka så inget att blogga om sorry för that. Haft en bra torsdag ? Det här har varit värsta skoldagen på länge. Kändes som jag gick runt i sömnen de sista timmarna och fick hundra läxor och prov. Ville bara gå hem men jag stannade kvar ändå för jag ska ju satsa på skolan och det går rätt bra faktiskt! Och Äntligen när jag kom hem slängde jag mig på sängen och drack sen 5 glas vatten på en gång för att vakna till lite. :D.
Imorgon ska jag vara hemma för vi har bara en lektion och jag vill vara helt pigg och frisk tills helgen! Ska på bio imorgon kväll och se flickan som lekte med elden och sen ska Pojkvännen sova här. Fredagsmys helt enkelt. Lyssnar på massa ken ring låtar nu som jag har på datorn och smsar med min baby ska snart kolla på TV och dricka te, kanske skriver mera sen eller imorgon förhoppningsvis.

Pussilussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback