It's lördag

Hej på er !
Jag är på sjukt bra humör idag. Det är helg och jag är äntligen helt frisk ! Igår kväll var jag, Emelie och några till på runan och kollade på när Pontus och dom spelade. Haha det var.. eh trevligt. Idag var jag först och dansade och sen på gymnasiemässan på täby galopp. Innan jag åkte dit var jag typ säker på vilken skola jag skulle ta men nu vet jag inte längre. Kommer bli riktigt svårt att välja sen !

Ikväll ska jag i alla fall vara med Emelie. Några 96or ville att vi skulle gå på bio med dom men jag tror fan jag avstår asså, haha. Men vi får väl se vad vi hittar på. Nu ska jag äta middag , puusss !


Kommentarer
» ebba

haha det var fan as kul ;) <3

2009-11-14 // 22:09:32
URL: http://ebbiiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback