Helg

hej läsare nu har det varit lite dålig uppdatering igen men sånt händer det har ju trots allt varit helg. Kom precis hem från stallet. Det var en lyckad kväll igår,åkte till täby med sara och käkade ute och sen mötte vi jessica och hanna och hyrde tre filmer och lite andra saker och sen hade vi tjej-myskväll tills klockan 4 då vi somnade.
Har sovit tre timmar inatt för vi på morgonen gick vi ut och åt pizza direkt och jag vaknade halv 8 för att det var så trångt i min stora säng?:o Ikväll ska jag bara vara hemma och göra läxor och kolla på tv imorgon är det skola igen fan vad jag inte vill ha skola det är så tråkigt. sånt är livet. Hörs senare! puss

Det här plus massa läsk!  tjockisar eller vad? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback