Gulligt

Flickan: Vi kanske ska flytta till USA.
Pojken: Vi?
Flickan: Jag och min familj.
Pojken: ..men
Flickan: Eftersom vi inte kommer träffas mer
så är det bättre om vi bara är kompisar?!

PojkenSå du älskar mig inte längre ?
Flickan: Jo det är klart men...
Pojken får tårfylda ögon och går i väg.
Flickan ramlar ihop på marken och förstår vad hon gjort.
Flickan springer tungt hem med tårfyllda ögon.
Flickan ringer Pojken när hon kommer hem
2 signaler hörs innan någon svarar.
Pojken: mmmmm*snyft*
Flickan: Vill inte lämna dig...
Flickan hör en duns .
Hon blir iskall och rädd
Flickan har inget val, hon springer hem
till Pojken och springer upp till hans rum.
Där ligger han på golvet , blodig och inristat med en blodig kniv i handen:
ÄLSKAR DIG.
Flickan börjar gråta och förstår snabbt vad hon måste göra.
Hon ristar in i sin hand med den kniven Pojken använde:
JAG ÄLSKAR DIG MED!
Hon lägger sin hand i hans och sticker kniven i hjärtat.

Lägg in detta på din blogg om du älskar någon
som du skulle ge ditt eget liv för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback