Från och med NU sparar jag alltid nummer

Hej allesammans! Jag kan inte sova och vad gör man då? Jo bloggar! Vad gör ni själva när ni inte kan somna?!? Hallå börja kommentera!
Jag har precis gjort en pinsam sms-grej igen. Jag borde lära mig att spara nummer. Det var precis en som skrev vad gör du ? Och jag tänkte att det var en tjej som heter josefine som jag brukar smsa med ofta men aldrig sparar hennes nummer så nu tänkte jag att det måste vara hon men jag vill inte fråga igen för då skulle hon tro att jag är dum i huvet för jag har frågat henne minst 5 gånger på en månad. Sen skrev "hon" en sak som hade hänt. Ja sa: gumman då blablablaaa... "Hon": Jag är inte tjej idiot nanaanaa. Pinsamt var det så från och med nu ska jag spara nummer på mobilen så det inte händer en tredje gång på kort tid.


Just nu lagom snygg och uttråkad. aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback