Caroline goes lockig



Lockigt hår, visst är det fint? Fick för mig att göra inbakade flätor när håret var blött och sov med dom. Sen när jag tog ut dom var hela mitt hår lockigt. Riktigt najs ! Lite skillnad mot mitt vanliga tråkiga raka hår. Ett minus att mitt hår blev typ dubbelt så fluffigt, men jaja.

Juste för att det skulle hålla hela dagen så bombade jag med hårspray och plattade flätorna med plattång innan jag tog ut dom. Haha det låter jätteskumt, jag vet, men det funkar faktiskt jättebra! Dock orkar jag inte hålla på såhär exakt varje gång jag duschat, men ibland kan det vara fint. Vad tycker ni, hiss eller diss ?


Kommentarer
» vicy

hissss !<333333333

2009-11-04 // 21:02:37
» Anonym

hiss :)

2009-11-05 // 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback