-

Hemma .. idag har jag varit i skolan lite sen hyrt film och ätit godis med en kompis. johannes ringde och väkte mig i morse men jag kom ändå jättemycket försent och hade bara en lektion. Snart ska jag träffa louise och sen ska jag till stan eller vara med johannes & bebis  vet inte riktigt än. och imorgon ska jag vara med jessica och med sara på onsdag sen vet jag inte.
shit nu måste jag bestämnma mig vad jag ska göra nu alla säger olika och jag vet inte vilka jag ska vara med . jag måste iallfall till stan och köpa jeans & en jacka mamma tvingar mig :p så jag fäljer med jemws till stan och gör det så blir dom glada iallafall  & sen är jag med johannes som han vill

dresscode



vanliga mjukis
linne
och grå myströja
& inget smink
Mysdag helt enkelt

Kommentarer
» Anonym

sötaste <3

2009-03-09 // 18:26:32
» Anonym

alltid fin gumman <3

2009-03-09 // 18:26:50
URL: http://majlo.devote.se
» Anonym

Min vicyy <3

2009-03-09 // 18:28:47
URL: http://rosakalsonger.blogg.se/
» TAGGA

HON E MIN SÅ



''STICK OCH BRINN''



SOM NI SVENNAR SÄGER:p //JA19

2009-03-09 // 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback