Fredag

lyckad fredagkväll med bästis. vi har precis kollat på legally blonde 2 haha super rolig film ju fast caroline somnade innan den ens hade börjat typ så jag fick sitta där helt ensam  men jag smsade med johannes så det är lungt . nu äter vi kakor och ska snart sova jag är skit trött imorgon ska jag till stan med caroline & johannes och efter det vara med bebis eller kröka med lillsara twinie :) jippie . hah jag driver med massa killar  att dom ska skriva till caroline nu haha  omg vad roligt det är hon vet inte att det var jag som sa till dom hon tror hon är poppis nu haha driver hon är min lilla älskling. glömm inte bara min:) haha jag vet ni fattar inte jag fattar inte heller asso jag är övertrött vet inte vad jag snackar om eller vad jag skriver jag borde gå och sova så jag ska göra det nu faktiskt eller snart. juste idag vi gjorde värsta äkligaste milkshaken det skulle bli en as god med choklad men den smaka bajs. juste jag ska lägga ut finaste bilden på jonny hahahahah jag fick för han annars så skulle jag inte ha gjort det hah :) juste ngn som vill ha biljet till hiphop jamet ? det finns VIP biljetter också koster 200 kr och man får äta middag med kändisarna eller något sånt tror jag . och vad det blir är en överaskning . om ni vill ha så smsa min bebis , vanlig biljett kostar 40 kroner. puss och kram

Kommentarer
» carro

hahah vicy din fuuling ! så det var därför alla skrev att jag var sexig exakt samtidigt xd jag ska hämnas <333

2009-03-14 // 00:52:01
URL: http://caruline.blogg.se/
» jenn

legally blonde är såå kul :D <333

2009-03-14 // 00:57:44
URL: http://typjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback