Alla dagar

Eftersom  jag inte har något att göra kan jag skriva vad jag ska göra den här veckan , imorgon som sagt ska jag träffa frida sen sara & lite senare på kvällen robster. Ska bli väldigt tolgit det var länge sen jag var med honom. På tisdag har adrian tvingat mig att vara med han men jag ska nog inte det. hah för jag känner ju inte ens han och jag vill inte direkt göra det bättre. vi är lixom vanliga kompisar som hälsar? räcker inte det . Onsdag ska jag vara med kurdio tror jag eller på torsdag vet inte riktigt . Annars ska jag vara med caroline & victoriq. Det var värkligen skit länge sen jag var med victoria ljugnberg, Förut 2007 2008 var jag ju med hon exakt varje dag. det var lixom en självklarhet ingen kunde dela på oss :'( i miss that. Vi hade typ inga andra tjejkompisar som vi var med och det var verkligen mycket bättre då . lalaaa iallafall på fredag är det ju den här nova festen som vi ska på . Innan festen ska jag vara med jemws, pillo, jessica, frida typ och sen sminka mig och dra och möta några i stan om jag pallar. Sen ska jag sova hos en kompis. och på lördag ska jag vara med min älskade bästavänn sara. som jag inte heller har varit med på länge. Hela sommarlovet va jag med henne omg det var roliga tider . jag lixom glider ifrån alla mina tjejkompisar ? :'(  jag måste värkligen skärpa till mig och träffa alla oftare . jag älskar er alltid glömm inte det.  På söndag ska jag ha min kära slappdag som vanligt. sova länge.. plugga lite, se på film och göra en smoothie. det gör jag varje söndag om ingget annat kommer ivägen.  Jag gillar faktiskt söndagar fast lördagar är ju helt klart bättre då . och fredagar också men iallfall söndagar är helt okej. Jag har kommit på en sak också att jag har typ allvarliga sömnproblem jag sover typ aldrig och när jag sover vaknar jag aldrig så när jag har skola brukar jag inte sova för då försover jag mig verkligen alltid. jag funderar på hur jag ska lösa mina sömnproblem Någon som har förslag ? . Nu ska jag spela lite spel . sjukt roligt

Kommentarer
» Festis

fullproppad vecka ! XD ha så roligt

2009-03-02 // 01:18:32
» Anonym

gå upp tidigt på morgonen då är du garanterat trött på kvällen , det är iaf jag <3

2009-03-02 // 01:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback