vicy is the shit

sötnosar, idag har jag bara varit ute i regnet med mina kompisar ! och vet ni jag var AS sur idag på en kille. jag hade en STOR basketboll asso jättestor sen tog han den och sparkade upp den på taket i centrum och  jag blev så jävla sur tänkte slå martin som inte ens gjorde något. haha jag krigade för bollen. försökte klättra upp och det gick nästan. :'( ååååh min boll ligger ensam ute i regnet nu. va inte rädd kommer och räddar dig snart älskling, seriöst kommer slå sönder något snart!! åå r.i.p hahah ni kommer tro att jag är cepe. haha men aaokej nu är det helg. Ska snart dra ut och träffa min bästavänn typ och slagga hos henne ja det ska jag minsann måste bara dusha och äta lite mackor och dricka god juice innan. sen typ inget mera.. imorgon ska vi till stan eller bada om det blir lite varmare kanske. och sedan märsta/väsby på kvällen. och lördag.. jag längtar då ska jag träffa min älskling som jag inte sett på ganska länge. Längtar så johannes hahah. det ska bli bästa dagen! Sen kanske jag ska träffa victoria och på natten ska min baby caroline sova hos mig och vi ska ha chillkväll bara vara hemma och så. Nu ska jag dricka juice och sen dra och möta min fina fina Bästavänn

& mamma förlåt för jag inte varit perfekta dottern på sista tiden. ska ändra på mig för din skull. Just nu älskar du mig & då älskar jag allt.! Vet att du gör det hela tiden men det är jag som förstört allting. Förlåt för alla ljug & allt svek. Jag älskar dig verkligen och pappa med. Ni är mitt allt utan er skulle jag vara död. jag visar det inte. Jag gör ingenting! Förlåt vet att ni är besvikna. och jag vet att ni läsar det här. så ta åt er. jag ska ändra på mig vara den jag var förut. eran lilla ängel. det kanske inte går men jag ska försöka jag lovar. Vill inte se er ledsna och besvikna på mig mera. Vill att ni ska lita på mig igen som förut när jag var liten innan allting fuackade upp. Orkar itne skriva haha det låter bara cepe men jag älskar er glömm aldrig det mamma&pappa ni är bäst....<3


Kommentarer
» Malin-Hockeyfruga

låter som en mysig helg! :)

2009-06-05 // 02:24:01
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
» Anonym

:)



Vilken martin? :O

2009-06-05 // 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback