puss

cuties, Har precis varit ute i regnet och nu ska jag och bestis se på filmer. Vi ska typ fixa 4 filmer, godis och sånt sen ha värsta mysdagen för vem vill vara ute lixom? Kanske ska pierca mig i överläppen, jag vill men det gör as ont och  jag får inte för min mamma och johannes tycker att jag kommer se ut som värsta fjortisen så jag ska nog inte göra det. Ikväll ska jag sova över med caroline. vet inte vad vi ska göra riktigt, Nu ska jag gå ut. Tjingeling hehe, Juste jag kanske lägger in massa bilder ikväll om jag orkar, från igår och torsdag,onsdag och alla dom där dagarna.

Kommentarer
» Amanda

är du tsm med johannes igen ? ;o <3

2009-06-14 // 11:25:43
URL: http://ppandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback