hahah

haha äckel, asso lollo varför skriver du ens om mig ?har du inget bättre liv.  jag är så mycket bättre än dig och sluta säg mitt namn du skämmer ut det.?Hahha om du kunde slåss skulle du slagit tillbaka men det gjorde du inte. fjolla. och vem skickar sin storebror ?kan du inte ta dina egna konsekvenser. Väx upp gumman det va du som kom och sa att du inte pallade bråka längre do you remember eller har du ingen hjärna heller? Det va du och ingen annan. Om du vill ha bråk engång till du kommer få det och 10 gånger värre. Plus du kanske lekte våran kompis för du hade ingen annan! Verkligen ingen annan. Jag tycker verkligen synd om dig,tråkigt att jag måste säga det. Trodde du var starkare än så louise.

Kommentarer
» Anonym

lollo e stark , de är du som är svag som går tillbaka till samma kille hela tiden även fast än han bara playar dig ? vrf tar du tillbaka johannes men inte lollo ?

2009-06-01 // 18:09:16
» vicy

du vet intenting om mig och johannes så, sen alla förtjänar en andra chans det skulle lollo också fått om hon inte fortsätter som hon gör om hon hade velat enlöigt henne var vi ju aldrig kompisar. så ja skiter i :P. allså johannes krigar asso det är svårt att förklar man ser skiillnad hon gör ignenting :s johannes bryr sig det va int elätt att ta tillbaka honom det stog en stund men lollo gjorde itne ett skit ?!? vrf ska ja då ta tillbaka henne, haha vem skulle göra det lixom. vill hon inte vill itne jag ? jag behöver i´nte henne som kompis jag älskar johannes tusen ggr mera det är skillnad. en riktigt kompis skulle inte göra som lollo asso itne knulla och det . men efter asso skit samma det går inte att förklara det :p hah puss på dej med :D

2009-06-01 // 22:02:42
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
» Anonym

Sluta lek blatte Victoria, att gå runt och "slå" massa är verkligen det omognaste som finns. Istället för att träffas och lösa det, så ska ni töntar hålla på och slåss för ni tror det ger er ett bra rykte. Visstvisst, och den där Johannes verkar inte speciellt bra kille..

2009-06-02 // 22:43:33
» victoria

hah jag leker inte, och jag är inte en sån som slåss, då vet du ingenting om mig. Det är hon som vill ha bråk vad ska jag göra ta smällar? Vi hade dragit ett sträck över det sen hon börjar hålla på och skicka folk på mig från ingenstans, och det går inte att lösa någonting med den där bruden har gett upp :) pusshej

2009-06-02 // 22:50:22
URL: http://jagevicyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback