smsarmedmalki

jag har kommit på att jag ska vara uppe hela natten för jag kan inte sova. jag smsar med patrik malki han ska hålla mig vaken hihi.. vi snackar typ om hur en kille ska vara mot en tjej för hon ska bli intresserad och vi kom fram till att man inte ska kriga för mycket för då kommer tjejen tycka att han säkert tar vem som hälst eller så kommer det bli jobbigt lixom om man inte är intresserad. men samtidigt vill man ju att om man är kär i han då ska han göra allt för en.. men sen också det är kul för tjejen om killen leker lite svårfångad så dom också får kriga lite och inte bara få allt på silverfat. men killen ska inte leka iskall för då kommer man tröttna på 2 sekunder. det var vad jag och malki lite snabbt kom fram till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback