20 januari

Nu börjar jag tycka att fjortisjakt på facebook överdriver är det ngn som håller med mig ? Det var roligt i början att se bilder på tjejer och killar som va wannabes eller fjortisar eller liknande. men när dom lägger ut nakenbilder då är det lxm inte kul -.- helt respektlöst faktiskt ! Sen var det en bild på en mamma som ammade sitt barn där . det tog fb bort direkt för det visade private kroppsdelar "brösten" men nakenbilder det är helt okej tycker dom ? :S jag blir sur asso.

Nu har jag precis badat i 42 grader varmt vatten och gjort mig redo för att sova. då det är altså det jag ska göra nu godnatt ! Tack till alla som finns för mig , stöttar och ställer upp . Utan er vore jag död. tackar gud för att jag har er ni är underbara allihopa och ni vet mycket väl vilka ni är


Kommentarer
» din lillasyster

jag älskar dig victoria <333

2009-01-20 // 16:12:19
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback