semester

Imorgon blir det semester med sara. Säger inte var , när eller hur ?!? Det ät privat ingen får veta . hehe Vi har iallafall fixat cash av karim & ngra andra. nu ska jag packa lite och äta middag sen lyssna på musik och somna Till en film eller kanske vara uppe hela natten och tänka på johannes.Imorgon kommer bli najsigaste dagen syster vi ska ha det bästa inget kan gå fel rigt? längtar som fan . allt är bara skit i sthlm vallentuna & täby. men älskar er mamma och pappa & alla som fins där på riktigt förlåt mara dahlin jag älsakr dig tills hjärtat säger stopp och förlåt alla andra som jag svikit den här helgen. det går inte att förklara hur besviken jag är på mig själv. jag älskar dig johannes fatta bara det :'( </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback