sommarlov & kan inte sova

hej sötnosar, Någon vaken ? Det här är 3e gången vi vaknar den här natten och går och dricker, Fan vad svårt det är att sova just nu allså. Seriöst jag drack precis och är jätte törstig igen. & jag kommer typ inte kunna somna om fast jag kommer somna när som hälst asso det känns konstigt ni vet nog hur jag menar. Snart ska jag lägga mig i sängen ska bara dricka 10 glas vatten först så jag inte vaknar igen. Vi kommer typ sova hela dagen imorgon så om jag inte svarar på sms så är det därför. & jag drömde precis världens bästa drömm på länge jag ville verkligen inte vakna allt var perfekt då.och det känns som jag är vaken i sömnen Eller sover jag ? Hsahs bäst att jag lägger mig i sängen igen. puss på magen!

The voice imorgon ! Eller vilken dag är det idag ? Hah The voice på Lördag ! Vilka ska dit ?

Kommentarer
» Susanne

illa att man ska behöva va vaken vid kl 5, men det var jag med haha :D började jobba idag 06.45.. suger hårt!



jaha okej man va härligt! jo det är bra med mig med. har du för dig nu? :)

2009-08-14 // 16:26:10
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback