onsdag/sandra persson


tjuuleluluuu <3 nu e jag hemma igen elr jag äter mackor och har håltimme (: sen har jag gympa.. hihi sen typ ikväll har jag missag med min klass fast ja vet inte om jag ska gå men kanske . i helgen ska jag träffa sandra persson kanske ! jag har inte sett henne på flera månader på grund av att hon flyttat runt i sala, berga, och nu knivsta. :'( hon är den som värkligen får mig att le på riktigt som ingen annan kan få . okej vi blev kompisar på ett konstigt sätt. det var den 8 januari 2008 som hon kom till skolhagen skolan med två person, hon skulle nämligen slå victoriq och ja va dör för att backa henne. och det slutade typ med att hon stod och skrek att jag var billig och massa ja ba ja e tillräckligt billig för din bror för typ jagva på g med honom elr ngt sånt ja minns inte :P sen slog hon mig i ansikitet och jag sparkade henne ;) sen typ en vecka senare smsade hon o ba jag har blåmärke ja ba aha förlåt sen blev vi kompisar träffades i täby. kände inte varandra en men vi fick sitta tsm i ett litet (väldigt litet) rum inne på hm :) i typ 3 timmar, säger inte vrf :P men då började vi snacka o blev kompisar. och nu klarar jag mig inte utan henne. sen drog jag till thailand i april .. sen när jag kom hem avr hon borta :'( eller hade flyttat så vi sågs int epå fyra månader och under hela den tiden hade jag på mig en ring som jag fick av henne . och nu ska vi träffas en hel hälg.. <3 älsakr dej sandra, jag dör och dödar för dig persson <3 (H)

Kommentarer
» sandra

jag älskar dig mest victoria !

2008-10-15 // 12:58:04
URL: http://sandraperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback