har tråkigt

asso jag har inget att göra, för jag vakna för en timme sen jag e skit pigg jag måste typ gömma min mobil under madrassen sen så mamma inte tar den :D : ) och imorgon ska ja typ på pissprov bara för att mina kompisar röker på å jag gör inte de:S shiet palla.. juste ville bvara säga att jag sprang fett långt igår, fett fort me. från bällstabergskolan till ryttarvägen :D haha 20 min :) men aja.. imorogn ska ja iaf vara med jt och para på morgonen sen vet jag inte.. snart ska jag fixa mina naglar äta lite mat och sen sova.. jag ahde massa saker jag skulle skriva men nu kommer jag inte på ngt. men jag vill inte FLYTTA ! även fast jag mår skit just nu så kommer de ordna sig om jag får ta det lite lugnt och sköta mig själv. jag vill lxm inte ha ngn hjälp. men det värkar dom inte förstå!!!! jag förstår att dom är oroliga men endåå. aja ska kila puss <3 älskar min jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback