30 oktober / kväll

shuuue :D jag ahr inte hunnit skriva på hela dagen.. jag somnade typ 5 inatt i carros brorsas säng och ralle var där haah vi hade sett på massa filmer.. sen halv 9 vakna jag av att ralles pappa ringde och dampa på carro då gick ralle hem .. haha sen typ lukta det fisk utomhus asso det staank man kunde inte andas så jag ropade på carro som kom springande och sprang rätt in i dörren hah.. sen somnade vi om och vaknade igen klockan 9 av att carolines mamma försökte komma in i huset. skit läskigt .. men vi kom på en as bra lögn .. men hon letade igenom hela huset efter ralle men han hade presis gått :) sen somna vi för tredje gången och vaknade klockan 1.. då åkte vi till stan och shoppade massa :) asso alla kolla på oss i stan fattar inte vrf :S.. sen skulle vi käka på resturang men det avr fullt överallt vi gick typ runt i en timme och kolla på fina resturanger men sen blev det mcdonalds hahah :) sen tog vi tåget hem :) och nu är jag hemma och ska äta lite godis muums :D bloggar mera sen alla sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback