22 oktober 2008


tjuleluuluuu ;) jag är inte glad för jonny har dumpat mig !!!! :'( asso fuck allting men jag ska snacka med han idag. :/ aja alla sötnosar som läser. snart ska jag till jessica, elias och victoria (: sen ska jag till vallentuna med jessica och sara :). juste igårmorse var det KAOS i vårt hus , vill ni veta vrf? asso jag hade typ gått i sömnen och sovit på matbordet och smsat med para i sömnen så han typ kom till vårt hus och victoria slängde ut en nykel till han. sen helt plötsligt sov han i vårt garage och typ klockan sex på morgonen märkte våra föreldrar de så doxm blev helt galna och bara det är en främling i vårt hus vi ringer polisen !.. jag fattade ingenting. :S men det slutatde med att jag och victoria inte gick till skolan iaf och victorias mamma ringde sin mormor haha det var ganska kul faktiskt :) men jag ska ddra till bussen nu :) vi ses smsa/ring om ni vill vara med mej xd <33333333

jag viste inte hur mycket du betydde för mig förens det var försent :'( </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback