25/6

dagens morgon lista, ;)

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass?
vet inte, men typ 22 ngt sånt tror ja
2. Känner du några som röker? ja, alla mina kompisar
3. Hur många är ni i eran familj? 5 männsikor
4. Har ni några husdjur? jaaow, en katt senn jag själlv juu, så totalt 2 katter i detta hus
5. Känner du någon som knarkar? ja tyvär


MUSIK
1. Vad är musik?
JAG ÄLSKAR MUSIK! fast jag fattade inte riktigt frågan
2. Vad lyssnar du på? technooo,, hah afjortis dunk.. driver
3. Vad är dålig musik? hahah jaduu allt som inte e bra
4. Har du något favorit band? njaaee. inte direkt


TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös?
det händer
2. Har du skärt dig? nejnej
3. Röker du? ibland
4. Har du någon gång försökt begå självmord? men nej !
5. Känner du någon som begått självmord? nej
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? ja
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? för många gånger
8. Har du någon gång provat droger? nejnej
9. Har du någon gång prövat alkohol?ALLTID
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? hm, det händer
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? ALLTID
12. När sålde någon senast alkohol till dig? ngn vecka sen eller såå

OM KÄRLEK
1. Är du kär?
höhö ja tyvär
2. Vad tycker du om kärlek? fantastiskt på sina små vis och mindre fantstiskt på stora sätt !
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? massa ggr
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? typ ett år eller mer
5. Är du homosexuell? självklart fan ^
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? sååklart
8. Tror du på kärleken? vadå tror? cp fråga, det är väl inget man kan tro på liksom? :S men inbland ja, ibland nej

Dagens humör: JÄTTEPIGG, vakna klockan 18 (: hihi sen e ja på bra humör också <3
Dagens borde: hm, sommarlov så jag har inget krav på vad ja ska göra, men om några timmar ska jag sova
Dagens frisyr: flätor, väldigt ovanligt
Dagens klädsel: armanimjukisbysor,linne och en svart tjocktröjja, myyysigt
Dagens planer: snacka med kompisar.. sova :D
Dagens materiella vill ha: en kille <3
Dagens längtan: käärlek, pluss jag saknar lillsara, KOM HEM !!
Dagens fundering:
hur jag ska få killen jag gillar att gilla mig.. :/
Dagens beroende: mobilen
Dagens tråkigaste: långa middagar, men pappa fyllde faktiskt år. (:
Dagens personer: lil-para alex ralle med flera
Dagens irritation: ingen idag faktiskt, eller min mamma ibland men ja älskar henne endå
Dagens låt: sajkmamma (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback