10/7

godmorgon :) hihi nu är ja hemma över natten för ja e så trött ja har fan inte sovit med mig själv på typ tre veckor ! snart kommer victoriq hem också :D idag föresten var jag och lillsara hemma hos ralles föreldrar på fika :D hah i typ två timmar satt vi o snackade om allt möjligt ;) lite roligt :D hah nu bråkar ja typ lite med ralle igen, eller asså han gilla rju en tjej som heter frida o jag får damp ! hahah, men aja det löser sej, ja träffade en alkolist idag för typ 5 gången o varje gång ja ser han får ja typ 100 kr så jag köpte lite mat :) snart ska ja å sara rymma vi måste bara fixa lite pengar :D hihi min läpp mår bra all svullnad börjar gå ner, nu ska ja sitta vid pea å lyssna på musik pusssheeeejsmekmej:)
 KARIM <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback