natt

haha jag vill påstå att jag har haft lite kul just nuu., haha eller inte jag fick för mig att möblera om i mitt rum(vem annan en jag skulle komma på en sån ide klockan halv fem på natten !) och städa . det behövdes verkligen. det blev rörigare ocg till sist stog sängen på allt annat jag  vet inte varför. men nu är jag sååå jävla trött och borde sova fast jag ska upp om typ 3 och en halv timme haha.. aldrig mer möblera om på natten !. för dom som är intresserade så ser resten av min natt ut så häraaa

1. dricka något
2. borsta tänderna 
3. älska caroline !
4. sova som en gris ! .................. 

innan jag går bjuder jag på en mindre vacker bild av mitt rum ! väldigt misslyckat. (sängen står på en annan säng)
 


Kommentarer
» jenn

saknar dej vicy <33

2008-12-23 // 21:49:22
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback