Yesterday

Shaafan !
Jag hann inte blogga igår, hade fullt upp som vanligt. Direkt efter skolan drog jag, Louise, Annie, Linnea och Elle till täby centrum och köpte present till Elli som fyller på tisdag, woho ! Sen mötte vi Emelie där och några killar från hennes gamla klass. Vi var där typ hela dagen, och jag hade högklackat så jag fick sjuukt ont i fötterna. Fyfan, aldrig mer !

Sen på kvällen fick jag lite bråttom, först flyttade jag till mamma och hann precis packa upp. För sen kom Viktoria, Emil, Johannes, Kalle, Gny, Gustav och några fler. Det var en sjukt najs kväll. Fast min spegel blev sönderklottrad som vanligt.

Bild från igår när Kalle och Gustav lekte med mitt löshår , snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback