Söndag 23.30

Hej allesammans som är vakna! Många borde ju vara det eftersom det är lov! Så himla skönt. & börja läsa och kommentera våran blogg igen för nu kommer det bli uppdatering som aldrig förr kan jag lova er. Tog en liten liten paus för jag skrev samma sak varje dag och det blev tråkigt i längden. Saknade er och bloggen så nu ska jag börja blogga hela tiden igen.

Inatt vaknade jag ungefär 6 gånger på grund av Carolines katt! Den var tokig och hoppade upp i sängen och la sig på mig och slickade mig i håret och ansiktet och bet mig och klöste mig överallt, Kastade ner den några gånger men det hjälpte inte så vi gick upp rätt tidigt och åt en god frukost. Sen städade vi lite i hennes hus eftersom det var chillkrök där i fredags och lördags. Sen plötsligt kom Johannes och Emil och knackade på precis när vi vaknat nästan.Oväntad besök kan man säga men det var trevligt iallfall vi gjorde inte så mycket kollade mest på tv och sånt.
Johannes sitter just nu på flygplanet påväg till Libanon.. ÅÅ Kommer sakna honom så mycket men han är ju bara där en vecka och vi kan smsa lite då och då. Bloggar mera om vad som kommer hända på lovet och andra saker senare för nu ska jag göra lite privatasaker. ;)


Det handlar om att kunna bjuda på sig själv.. ;)





Kommentarer
» sara

va kul att du och johannes hitta tillbaka igen.:)

2009-10-26 // 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback