Jag lever, trots allt

Den här dagen började som vanligt, och slutade i katastrof. Allt jag skulle göra var att köra till dansen. Men sen råkar jag bromsa lite för hårt i en kurva och halkar direkt eftersom det var så blött på marken. Moppen flyger iväg och själv ligger jag där och bromsar upp hela trafiken. Som tur är gjorde jag mig inte illa så mycket.  Mitt ben blev bara lite mosat och mitt knä är helt uppsvullet. Slog mig i huvet också men jag hade hjälm så det gick bra. Jag blev så jävla chockad bara, var helt skakig i typ en timme och är fortfarande lite omtumlad. Några bilar stannade och hjälpte mig att komma bort från vägen iaf. Men det blev ingen dans där inte !

Och det roliga är att min första tanke när jag ramlade var "jag har inte tid med det här..". Haha det kunde fan gått mycket värre. Men ändå, min moppe gick inte att starta så jag var tvungen att rulla hem den ca 3 km i regnet i högklackat med ett uppsvullet knä, inte kul !

Aja, jag lever i alla fall. Men min älskade moppe är död. Buhu. Hur fan ska jag klara mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback