Jag fryser sönder

Shaa folket ! Har precis vaknat och mår lite sådär. Somnade i soffan framför tvn, typiskt mig. Sen när jag vaknade var det skiiitkallt i hela huset ! Det har det iofs varit i två dagar nu, men det har blivit värre nu. Våran värmepanna eller nåt har gått sönder, så vi har ingen värme i hela huset. Och det är inte najs kan jag säga, sitter här med massa kläder och tofflor och ändå fryser jag.

Idag har jag som sagt bara segat framför tvn, men det behövdes. Var länge sen jag kunde ta det lugnt. Och det här är typ första dagen på länge då vi inte har några läxor, så jävla skönt. Så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och bara mysa. See ya !

Saknar sommaren som fan.. då var det i alla fall varmt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback