Höstlov baby

Godkväll gott folk !
Har inte bloggat på ett tag nu känner jag. Men nu är det iaf höstlov, så jävla skönt ! Har precis duschat och sitter nu med min katt och myser framför datorn. Jag har hela huset för mig själv eftersom min mamma är borta och alla andra bor hos pappa, det är fett skönt. Nu ska jag snart åka till pappa och äta middag och sen får jag se vad som händer. Förmodligen ska jag bara ta det lugnt idag eftersom jag somnade så sent igår.

Igår var jag btw hemma hos mig med Emelie och sen kom Christian, Gustav, Desiree, Emil, Johannes och några fler. Det var en sjukt rolig kväll, även fast det gick lite vilt till. Haha min säng blev typ våldtagen och min spegel är helt sönderklottrad. Men sånt får man stå ut med ibland ! Alla drog typ halv 1 och sen sov Emelie hos mig. Imorse åkte jag och dansade som vanligt och sen har jag bara chillat hela dagen, det kunde behövas.

Som ni ser mår min spegel inte så bra efter igår, hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback