Kan inte sova. Kommer jorden gå under 2012?

jag vet att klockan inte är mycket för att vara en fredag den är ju inte ens 12 men jag har inte gjort någonting kväll. Skulle träffat hanna och hon ringde mig men jag märkte det inte och hon har inte comviq så jag kunde inte få tag i henne så har varit en hemmakväll men kanske ska träffa henne imorgon eller på söndag istället. Imorgon ska jag upp tidigt och dra till stallet och imorgon kväll ska jag sara och emil ha filmkväll hemma hos mig tror vi att det blir.

Dagens fråga föresten? Tror ni att jorden kommer "gå under" 2012 eller att själva världen förnyas och det blir en ny start eller vad man ska säga något tar slut och någonting nytt börjar och allt det där som mayafolket tror på att deras kalender tar slut 23 december 2012 och att det kommer bli kometregn och jag vet inte vad att stjärnorna kommer slunga ut strålar som är riktning mot jorden och det är första gången astronomerna är så säkra på att det är ett hot mot jorden. låter riktigt läskigt och jag ska absolut inte se filmen som kommer ut 13 november om vad dom tror kommer att hända. då kommer väll jag aldrig kunna sova igen. Det är säkert inte sant eftersom att det har varit snack om att jorden ska gå under fram och tillbaka nu flera gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback