4 november och pyttelite snö ute

Hej gullungar! Nu har det blivit lite snålt med uppdatering igen men jag har ingenting att blogga om. Samma sak händer dag in och dag ut och det är ju inte alls roligt att läsa? Var i stallet nyss och kom precis hem och har ätit middag och resten av kvällen kommer jag att plugga tro det eller ej men det måste göras även fast vi inte har så mycket läxor just nu. Imorgon slutar jag halv 2 och sen är det bara fredagen kvar och sen äntligen helg! Skönt.. Det blev ett tråkigt och vanligt inlägg igen förstår ni vad jag menar?  Hörs senare! Kyss :D Föresten alla säger att det blir snöstorm inatt? Då kanske jag blåser bort i min säng. driver men kommer det bli det någon som vet? :)

dscf9890_23490083.jpg (500×375)

Kommentarer
» hanna

gumman ska vi träffas i helgen? <3

2009-11-05 // 11:15:16
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback