...?

hej bloggen, Jag och bästis kom precis hem från våran övernattning i skavlöten , det var så fucking kallt så vi kunde inte sova ute. Eller egentligen var det inte därför vi åkte hem. Så här var det typ klockan 11 på kvällen blev vi sugna på donken och jag sara Martin och oskar tog mopparna vi skulle till hägärnes och sen möta caroline och markusarna. men Istället blev vi jagade av aina på motorvägen och jag körde före martin och fattade typ ingenting alla började skrika och sen svängde vi in på småvägar och försökta köra ifrån dom, as läskigt jag blev rädd :p det slutade med att martin och sara slirade och jag körde rätt in i sara och över martins ben och sedan in i trodorkanten(eller vade det heter) och Oskar hoppar av och springer iväg ooch martin blir tagen och jag står bara stilla, haha och sara skrapade upp hela benen och fick brännsår och började blöda lite överallt. Stackars min bebis ska plåstra om dig snart. Sen iallfall fick vi vara där i en timme och dom ringde min och martins föreldrar. Sen fick jag tagga och hans mamma kom. Aja Sen var ju min moppe helt krashad så vi kom ingenstans :p Det blev en dyr hamburgare allså , 5000 kr i böter för fortkörning, trimmad moped, inget bevis med. inte stannade på polismanssak och alkohol påvärkad, ;) Inte bra allså ...Förlåt mamma Hahah ..Sen.. Gick vi till täby centrum och där hämtade fältarna oss skjutade oss till skavlöten och sedan drog vi hem! Rolig kväll visst ? jag var verkligen inte otrogen för alla som tror det!! Nu ska vi dricka coca cola, käka och sova. Äntligen... puss puss
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback