Fuck allting

hej bloggen, jag gör ingenting ska snart dusha och sova. och juste fuck allting. Det är jättemånga som vill slå mig för jag är tillsammans med johannes och för det med lollo. Ensam är jag stark. haha johannes ord. aja sara älskling du är mitt allt glömm aldrig det. Och ni som vill slå mig. Sluta överdriv. Har ni inget bättre liv? Om Lollo vill slå mig så kan hon göra det. ingen annan lixom låt henne göra det själv. Allt det här är mellan henne och mig. Det var inte mina kompsiar som slog henne. Och det med sara. gud sluta bråka med henne också. vad är det ni vill ? . Tack Erika fredlund för allt också. Falska vänner är ingenting och jag hade många sånna.  & grejen är att ni säger till mig att det fittigaste och äckligaste är att dra någon i håret och spotta hon/han i ansiktet. Och exakt det gjorde ni på mig. asso jag fattar inte, Låt Lollo komma till mig. Lägg er inte i. Fuck personer som måste fucka upp allting för alla andra så dom själva mår bra.


Kommentarer
» lillsara

Jag älskar dig mest syster, och jaaa VAD VILL DOM OSS?????????

2009-05-10 // 22:51:22
» Becca

Ja men de på bättringsväg haha :)

men SKIT i dom bara, jävla fjortisfittor :@ jag finns på din sida så du vet !!! <3

2009-05-11 // 10:25:06
URL: http://musmatta.blogg.se/
» Jma "abbe" Frank

Dewt är brauuw Wicyyw Stååw pååhw diiihgw §§§§§§§§§§§§



HAHAHAHAHAHHAHAHA ! älskar diighw sywster :)

2009-05-11 // 14:52:53
URL: http://jemuar.blogg.se/
» Anonym

(?)

2009-05-11 // 16:34:23
» Anonym

äru dum i huvet eller din lilla fjortis?

2009-05-12 // 22:27:34
» Anonym

du e patetisk

2009-05-13 // 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback