Tråkig måndag

Tjenahejsan.
Lillsara här på vicys blogg, vicy är ju som sagt i fjällen. Idag har jag bara vart i skolan, snuten kom till skolan och snackade lite granna om allt möjligt sen så såg jag lite på ngn dålig film sen taggade jag hem. Idag vet jag inte vad jag ska göra, tare lugnt kanske tagga ut. försöka få köpa en ny mobil som då behövs väääldigt mycket. nu äre bara och hoppas att morsan är på bra humör när hon kommer hem ifrån jobbet och pallar åka och köpa en ny till mig med mig. Vad gör man inte för sin älskade dotter lxm? (a) haha
Jag saknar min vicytoria mycket och vill att hon ska komma hem till mig hennes flickvään nuuuuuu.. En vecka är ju fan en evighet :o
SAKNAR MIN SYSTER YSTER <3
Fick egentligen inte ladda upp ngn bild på henne och mig, men vafaaan hon är ju så jävla snygg så man måste ju .. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback