Tisdag

shulelu . kom hem föra några timmar sen. just nu smsar jag & lyssnar på sofijah musik. idag är det riktigt hott ute allså. kunde nästan inte ha jacka på mig och jag såg några som gick ute i t-shirt :o idag till lunch käka jag och Ida på resturang. as gått ju. snart ska jag träffa bästis caroline och sen älskling jessica. och på fredag ska jag hinka med sara och sova där . mysigt jag längtar <3 Föresten caroline går ju i samma klass som sitt X . och idag i skolan jagade alla henne och ba : fittig du är . du har pajjat allt. fuck you. vi har något emot dig och allt . vet itne rikgit men något sånt sa hon . asso bara för hon inte är kär i sin kille längre ska hon ju inte vara tillsammans med honom längre? det är ju fittigare att vara tsm och låtsas att hon fortfarande älskar han . tycker jag iallfall . aja ska se på film och äta mellis . puss på magen


Kommentarer
» Anonym

älskar dig <3

2009-03-17 // 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback